Już dziś zachęcamy do zakupu biletów do Kina Piast w Ostrzeszowie na seanse, które będą się odbywać, gdy tylko wznowimy naszą działalność. Ze względu na pandemię koronawirusa, która zmieniła wiele w naszym codziennym życiu, takie instytucje jak kina czy centra kultury zostały decyzją Rząd RP zamknięte do odwołania. Decyzja ta, mająca na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa i ograniczenie zakażenia COVID-19, wpłynęła negatywnie na finanse wielu instytucji i przedsiębiorców. Każdy miesiąc zawieszonej działalności to straty, których nie da się nadrobić. Z całą pewnością wrócimy do projekcji filmowych w naszym Kinie i już rozpoczynamy do tego przygotowania.
Nie czekamy na koniec pandemii i uruchomiamy sprzedaż e-biletów bez wychodzenia z domu.
Bilet otwarty to możliwość zakupu biletu przez internet w promocyjnej cenie. Bilet jest ważny bezterminowo! Po wznowieniu naszej działalności e-bilet wymienisz w Kasie Kina na bilet na dowolny seans 2D lub 3D z wybranym przez Ciebie miejscem na Sali kinowej.
https://wspieramykina.vectorsoft.pl/MSI/mvc/pl?sort=Flow&date=2020-04
REGULAMIN:
- „Bilet otwarty” należy wymienić przed seansem w kasie Kina Piast na bilet z miejscem, na docelowy seans. Jeden „bilet otwarty” można wymienić na jeden bilet docelowy.
- Nie ma możliwości dopłaty ani wymiany „biletu otwartego” na inny rodzaj. Jeżeli cena docelowego biletu jest niższa niż wartość "biletu otwartego" Kino ani Serwis nie zwraca różnicy.
- Podstawą do realizacji „biletu otwartego” jest okazanie jego numeru lub kodu na telefonie lub na wydruku komputerowym. Kody zawarte na „bilecie otwartym” są ważne tylko przy pierwszej realizacji/skanowaniu, jakiekolwiek kopiowanie i udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje unieważnienie „biletu otwartego” i może być traktowane jako próba oszustwa. W przypadku gdy numer lub kod uwidoczniony na „bilecie otwartym” jest nieczytelny lub został uprzednio wykorzystany, dany „bilet otwarty” zostanie uznany za nieważny.
- „Bilet otwarty” obowiązuje na na wszystkie seanse kinowe 2D, 3D we wszystkie dni tygodnia odbywające się w Kini Piast.
- „Bilet otwarty” jest ważny bezterminowo.
- Posiadanie „biletu otwartego” nie uprawnia do wejścia na wydarzenie oraz nie gwarantuje uczestnictwa w wydarzeniu bez uprzedniej wymiany na docelowy bilet z miejscem, dostępny dla danego wydarzenia.
- „Bilet otwarty” nie podlega dalszej odsprzedaży.
- W przypadku reklamacji dotyczącej zakupu jak i wymiany „biletu otwartego”, należy kontaktować się bezpośrednio z Kinem Piast, do której „bilet otwarty” został zakupiony. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (potwierdzenie transakcji płatniczej)
- Serwis Bilety24 oraz Instytucji do której „bilet otwarty” został zakupiony, nie przyjmują zwrotów „biletów otwartych”.
- Za niewykorzystany "bilet otwarty" Instytucji do której „bilet otwarty” został zakupiony nie zwraca pieniędzy.
https://wspieramykina.vectorsoft.pl/MSI/mvc/pl?sort=Flow&date=2020-04