BILET OTWARTY #WSPIERAMKINO

Bilet otwarty #wspieramkino

Już dziś zachęcamy do zakupu biletów do Kina Piast w Ostrzeszowie na seanse, które będą się odbywać, gdy tylko wznowimy naszą działalność. Ze względu na pandemię koronawirusa, która zmieniła wiele w naszym codziennym życiu, takie instytucje jak kina czy centra kultury zostały decyzją Rząd RP zamknięte do odwołania. Decyzja ta, mająca na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa i ograniczenie zakażenia COVID-19, wpłynęła negatywnie na finanse wielu instytucji i przedsiębiorców. Każdy miesiąc zawieszonej działalności to straty, których nie da się nadrobić. Z całą pewnością wrócimy do projekcji filmowych w naszym Kinie i już rozpoczynamy do tego przygotowania.
Nie czekamy na koniec pandemii i uruchomiamy sprzedaż e-biletów bez wychodzenia z domu.
Bilet otwarty to możliwość zakupu biletu przez internet w promocyjnej cenie. Bilet jest ważny bezterminowo! Po wznowieniu naszej działalności e-bilet wymienisz w Kasie Kina na bilet na dowolny seans 2D lub 3D z wybranym przez Ciebie miejscem na Sali kinowej.

https://wspieramykina.vectorsoft.pl/MSI/mvc/pl?sort=Flow&date=2020-04

REGULAMIN: 
  1. „Bilet otwarty” należy wymienić przed seansem w kasie Kina Piast na bilet z miejscem, na docelowy seans. Jeden „bilet otwarty” można wymienić na jeden bilet docelowy.
  2. Nie ma możliwości dopłaty ani wymiany „biletu otwartego” na inny rodzaj. Jeżeli cena docelowego biletu jest niższa niż wartość "biletu otwartego" Kino ani Serwis nie zwraca różnicy.
  3. Podstawą do realizacji „biletu otwartego” jest okazanie jego numeru lub kodu na telefonie lub na wydruku komputerowym. Kody zawarte na „bilecie otwartym” są ważne tylko przy pierwszej realizacji/skanowaniu, jakiekolwiek kopiowanie i udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje unieważnienie „biletu otwartego” i może być traktowane jako próba oszustwa. W przypadku gdy numer lub kod uwidoczniony na „bilecie otwartym” jest nieczytelny lub został uprzednio wykorzystany, dany „bilet otwarty” zostanie uznany za nieważny.
  4. „Bilet otwarty”  obowiązuje na na wszystkie seanse kinowe 2D, 3D we wszystkie dni tygodnia odbywające się w Kini Piast.
  5. „Bilet otwarty”  jest ważny bezterminowo.
  6. Posiadanie „biletu otwartego”  nie uprawnia do wejścia na wydarzenie oraz nie gwarantuje uczestnictwa w wydarzeniu bez uprzedniej wymiany na docelowy bilet z miejscem, dostępny dla danego wydarzenia.
  7. „Bilet otwarty”  nie podlega dalszej odsprzedaży.
  8. W przypadku reklamacji dotyczącej zakupu jak i wymiany „biletu otwartego”, należy kontaktować się bezpośrednio z Kinem Piast, do której „bilet otwarty” został zakupiony. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (potwierdzenie transakcji płatniczej)
  9. Serwis Bilety24 oraz Instytucji do której „bilet otwarty”  został zakupiony, nie przyjmują zwrotów „biletów otwartych”.
  10. Za niewykorzystany "bilet otwarty" Instytucji do której „bilet otwarty”  został zakupiony nie zwraca pieniędzy.

 

https://wspieramykina.vectorsoft.pl/MSI/mvc/pl?sort=Flow&date=2020-04